Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.01.2018 17:57 - Най - добрия рожден ден! :)
Автор: ahmed7 Категория: Други   
Прочетен: 461 Коментари: 2 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Искам днес да пиша за нещо по различно. Понеже моя рожден ден наближава искам да се изкажа малко по темата за рождените дни и като цяло семейните празненства. 
Има много разглезени деца, които не са доволни, че за рождения си ден не са получили примерно най - новия айфон или лаптоп и т.н. Докато има деца които мечтаят само за храна,семейство и дом. Бъдете благодарни на това което имате, защото има хора които са много по - зле от вас.Аз лично не съм от богато семейство много често трудно изкарваме месеца, но въпреки това родителите ми не ме оставят без нищо и аз го виждам това и го оценявам. И се радвам, че въпреки че не сме богати, че са ме възпитали добре и са направли човек от мен. Аз не правя бурни купони на рождения си ден а само го празнувам с семейството си и не очаквам никакви подаръци от тях защото това, което те ми дават ми е достатъчно семейство,обич,дом и топлина. Така че се радвайте на това което имате защото човек осъзнава нещо колко е ценно едва когато го загуби :( !!!!



Гласувай:
6



1. milady - от къде го.. събирате този черен песимизъм, бе хорица?
29.01.2018 18:49
Лошото е, че новото поколение се "възпитава "... неправилно в култ към материалното!
цитирай

ти имаш ли..деца, емоционална?
изв за въпроса..
цитирай
2. troina - не, не те разбирам..иначе ...
30.01.2018 07:32
emocionalnost написа:
От къде ли?.... От живота... от погледите изпълнени с болка и примирие с действителността!
От неизплаканите сълзи!
Да искаш да купиш нещо, а да нямаш средства.... Не визирам себе си, а хора от живота ми...


иначе ,има мн. неща, които не ни трябват..
май Чаплин го беше казал..нз..
поздрав,Юлия
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ahmed7
Категория: Бизнес
Прочетен: 68717
Постинги: 42
Коментари: 88
Гласове: 76
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930