Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.07.2018 09:33 - Баба Дора: Избиха ми децата. Как да мисля за ново стадо?
Автор: elianna Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1491 Коментари: 5 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Искам да ми затворят устата с документи, настоява фермерът Тошко

В село Шарково от вчера започна дезинфекция и селото все още е под карантина, като най-вероятно от утре тя ще бъде вдигната. Също така стана ясно, че зоната, от която ще се вземат проби от животните за чума, се увеличава с 10 км.

Рано ми е да мисля за новото стадо. Не мога да кажа сега дали ще гледам нови животни. Избиха ми децата.  Как да мисля за ново стадо?

 

Това каза пред камерата на БТВ Тодорка Сакалиева, станала по-известна като баба Дора.

В село Шарково от вчера започна дезинфекция и селото все още е под карантина, като най-вероятно от утре тя ще бъде вдигната. Също така стана ясно, че зоната, от която ще се вземат проби от животните за чума, се увеличава с 10 км.

 

В Болярово напрежението все още е високо. "Искам втора проба", каза фермерът Тошко от селото. "Законът трябва да се спазва. Искам да ми затворят устата с документи. Искам да видя, че наистина моите животни са болни. Аз имам огромни съмнения, че животните ми са болни. Ще настоявам за това и пред министъра. Искаме и главния прокурор да влезе в селото. За всичко трябва да има документи и реални резултати", добави той.

 



Гласувай:
3



1. gothic - Много ми е интересно колко от &qu...
24.07.2018 09:44
Много ми е интересно колко от "децата" й щяха да доживеят до пенсия. Дали са били застраховани. Дали "защитниците" й биха пили мляко от въпросните "деца". Дали партийната лидерка, трупаща актив на гърба на слабообразованите люде би хапнала от месото на "дечицата", щом и тя твърдеше че няма чума. Все въпроси, на които подобни постинги избягват да отговарят.....
цитирай
2. bojinkata - Много ми е интересно колко от &qu...
24.07.2018 10:54
gothic написа:
Много ми е интересно колко от "децата" й щяха да доживеят до пенсия. Дали са били застраховани. Дали "защитниците" й биха пили мляко от въпросните "деца". Дали партийната лидерка, трупаща актив на гърба на слабообразованите люде би хапнала от месото на "дечицата", щом и тя твърдеше че няма чума. Все въпроси, на които подобни постинги избягват да отговарят.....

Ти още не си разбрал, че няма никаква чума, а има заповед да се избият няколко хиляди животни, та да си оправят далаверата твоите гробаджии. Няма документи, няма изследвания. Помниш ли какво каза твоя министър порожанов пред баба Дора - "Здрави са ти животинките!" И на другия ден ги избиха. Чист фашизъм!
цитирай
3. gothic - Много ми е интересно колко от &qu...
24.07.2018 16:57
bojinkata написа:
gothic написа:
Много ми е интересно колко от "децата" й щяха да доживеят до пенсия. Дали са били застраховани. Дали "защитниците" й биха пили мляко от въпросните "деца". Дали партийната лидерка, трупаща актив на гърба на слабообразованите люде би хапнала от месото на "дечицата", щом и тя твърдеше че няма чума. Все въпроси, на които подобни постинги избягват да отговарят.....

Ти още не си разбрал, че няма никаква чума, а има заповед да се избият няколко хиляди животни, та да си оправят далаверата твоите гробаджии. Няма документи, няма изследвания. Помниш ли какво каза твоя министър порожанов пред баба Дора - "Здрави са ти животинките!" И на другия ден ги избиха. Чист фашизъм!


Аз министри и партии нямам, синко. А ти би ли пил мляко от тези животинки?
цитирай
4. nedovolen - Геноцида срещу населението се п...
25.07.2018 10:00
Геноцида срещу населението се пренася и върху животните.
А керамичната обработка на месото и млякото ги правят безопасни.
Друго е, че няма по-токсична храна от това да сложиш на масата термично преработено месо на трапезата. Въпрос на осъзнаване.
:)))
цитирай
5. bojinkata - Много ми е интересно колко от &qu...
26.07.2018 11:01
gothic написа:
bojinkata написа:
gothic написа:
Много ми е интересно колко от "децата" й щяха да доживеят до пенсия. Дали са били застраховани. Дали "защитниците" й биха пили мляко от въпросните "деца". Дали партийната лидерка, трупаща актив на гърба на слабообразованите люде би хапнала от месото на "дечицата", щом и тя твърдеше че няма чума. Все въпроси, на които подобни постинги избягват да отговарят.....

Ти още не си разбрал, че няма никаква чума, а има заповед да се избият няколко хиляди животни, та да си оправят далаверата твоите гробаджии. Няма документи, няма изследвания. Помниш ли какво каза твоя министър порожанов пред баба Дора - "Здрави са ти животинките!" И на другия ден ги избиха. Чист фашизъм!


Аз министри и партии нямам, синко. А ти би ли пил мляко от тези животинки?

Че какъв е проблема! Те са здрави! По-точно бяха, но ги убиха за да прикрият лъжата, че са болни!
Колкото до министрите и т.н. Да, ти нямаш , те те имат, зомбирайки! Щом вярваш на всичко от сандъка. Защо не коментираш лъжите на порожанов. Неудобно, нали!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: elianna
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1172480
Постинги: 1302
Коментари: 1089
Гласове: 610
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031