Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.02.2018 22:09 - Моден Дизайнер ( Дамски обувки ) - Трети Модел
Автор: ahmed7 Категория: Бизнес   
Прочетен: 1836 Коментари: 5 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Дойде ред да ви покажа и третия си модел.
image
В него лично за мен има много интересни черти които и вие може да ги забележите.
Едно от най - трудните за вземане на решение какво да беше на място на знака на Ин и Ян. Почти два дена мислих върху него през ума ми минаха много неща като сърце, кръг с украшаения докато и аз не знам как просто ми дойде знака на Ин и Ян, който лично според мен е много интерено и противоречиво върху дамска обувка и точно затова се спрях на нея. Горната част също е особенно интересна, като по интересното е, че не направих горната част спрямо модела а направих модела спрямо горната част защото исках да направя нещо върху горната част която първо ми дойде на ум а не модела. Ще се радвам всеки който иска да си даде мнението за модела долу в коментарите защото те са много важни за мен!



Гласувай:
7



1. milady - имаш красиви идеи,
04.02.2018 07:44
много интересно и противоречиво върху дамска обувка и точно затова се спрях на нея.

и, красива Душа, Ахмед,
затова и на това „лого“ си се спрял..
това е много амбициозна Идея,тънък,бих казала
творчески, аристократичен..избор..
живота тепърва започва, много успехи,щастие ,и дръзновение!
поздравчета от кака ти Джулия
цитирай
2. troina - не се страхувай, аз съм зад теб/ и не слушай хейтърите/ те са само двама нещастници..
04.02.2018 12:09
тези двамата са обществ,изв.личности!! айде ,аз съм г-жа Никоя..на г зо на Европата, малко срама?

ужасно долно е поведението на апостол и росиелата
/ изумена съм от толкова черна злоба и завист..

03.02 20:51
Ахмед, не се тревожи,
ти си нов, тук сред нас..
аз те разбирам правилно,млад си, прям..
все пак съм мн.по-голяма, имам две големи момчета..
и, съм чела достатъчно ,и многоо повече..
тук има..няколко т.н.хейтъри..
апостолофф и росиела,те са комбина
ужасно вулгарни,лоши хора..
най-добре ги изтривай..
те са болни от омраза...
хубава вечер,Ахмед!
благодаря, че ми казваш..„како“
многоо си мил..
а аз вярвам в Бъдещето на вашето поколение..
цитирай
3. predatorkapredatorka - докато, тези двамата чернят блога,
04.02.2018 12:20
ще ги атакувам мн.здраво..
който не е доволен, да се оплаче на бат РазБойко..
цитирай
4. vedrina - !!!
04.02.2018 13:27
Да не сте повлияни от турския филм "Любов под наем"...
цитирай
5. milady - много тъп и неуместен хумор/нищо общо с темата,или темите в поста..
04.02.2018 13:52
vedrina написа:
Да не сте повлияни от турския филм "Любов под наем"...


още една сива анонимна мъгла,
която се..домогва до..п-ва..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ahmed7
Категория: Бизнес
Прочетен: 69000
Постинги: 42
Коментари: 88
Гласове: 76
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930